Italská konverzace: Setkání 2

12.09.2012 21:06

Marco ha organizzato una cena a casa sua per far conoscere i suoi amici.


Marco: Ciao ragazzi. Come state?

Akinori: Molto bene, grazie.

Laura: Bene ma sono un po’stanca.

Antonio: Tutto ok. Abbiamo portato il vino.

Marco: Grazie. Venite che vi presento i miei nuovi amici di università. Ecco Will e Sarah.

Will e Sarah: Ciao! Piacere!

Akinori: Piacere, io sono Akinori e loro sono Laura e Antonio.

Will: Di dove siete?

Akinori: Io sono giapponese.

Laura: Io sono italiana e Antonio è spagnolo. Voi di dove siete?

Will: Siamo americani. Siamo in Italia per studiare italiano.

Antonio e Akinori: Anche noi.

Sarah: Studiate all’università per stranieri?

Akinori: Sì! Seguiamo i corsi di pomeriggio. E voi?

Will: Noi seguiamo i corsi di mattina.

Antonio: Anche mio fratello segue i corsi di mattina. Si chiama José. Lo conoscete?

Sarah: Ma certo!

Will: Hai solo un fratello?

Antonio: Sì e voi avete fratelli?

Sarah: Io ho un fratello e una sorella.

Will: Io sono figlio unico ma mio cugino vive con i miei genitori. E voi?

Akinori: Io ho tre fratelli.

Laura: Io vivo con i miei genitori.

Marco: Io ho una sorella.



Překlad:

Marco zorganizoval večeři ve svém domě, aby seznámil své přátele.

Marco: Ahoj lidi, jak se máte?

Akinori: Výborně, děkuji.

Laura: Dobře, ale jsem trochu unavená.

Antonio: Všechno v pohodě. Přinesli jsem víno.

Marco: Děkuji. Pojďte, představím vám mé nové přátelé z univerzity. Tady jsou, Will a Sarah.

Will a Sarah: Ahoj. Těší nás.

Akinori: Těší mě. Já jsem Akinori a oni jsou Laura a Antonio.

Will: Odkud jste?

Akinori: Já jsem Japonec

Laura: Já jsem Italka a Antonio je Španěl. Odkud jste vy?

Will: Jsme Američani. Jsme v Itálii abychom se naučili italsky.

Antonio a Akinori: My taky.

Sarah: Studujete na univerzitě pro cizince?

Akinori: Ano, chodíme na odpolední kurzy. A vy?

Will: My chodíme na ranní kurzy.

Antonio: Můj bratr taky chodí na ranní kurzy. Jmenuje se José. Znáte ho?

Sarah: Ale jistě!

Will: Máš jen jednoho bratra?

Antonio: Ano, a vy? Máte sourozence?

Sarah: Já mám jednoho bratra a jednu sestru.

Will: Já jsem jedináček. Ale můj bratrance žije s mými rodiči. A vy?

Akinori: Já mám tři bratry.

Laura: Já žiji s rodiči.

Marco: Já mám jednu sestru.