Italská konverzace: Basketbalový zápas

10.03.2013 18:55

 

Sara:

Ciao Fatima, dove vai?

Ahoj Fatimo, kam jdeš?
Fatima:

Vado a casa a studiare. E tu?

Jdu domů studovat. A ty?
Sara:

Io e Carlos andiamo a giocare a basket. Lui è
Carlos, un mio amico argentino. Noi
studieremo dopo la partita

Já a Carlos jdeme hrát basket. On je Carlos,

můj argentinský kamarád.  My budeme studovat

po zápase.
Fatima:

Io comincio subito a fare i compiti perché
storia, per me, è un po’ difficile.

Já začnu hned dělat úkoly, protože dějepis je

pro mě trochu těžký.
Carlos:

Io studierò storia domani, per la verifica. Tu
hai giocato qualche volta a basket?

Já budu studovat dějepis zítra, kvůli testu. Ty

jsi někdy hrála basket?
Fatima:

No, non ho giocato mai. Forse comincerò a giocare il

prossimo anno, ma a pallavolo.

Ne, nikdy jsem ho nehrála. Možná začnu hrát příští rok,

ale volejbal. 
Carlos e Sara:

Giocherai con la squadra della scuola?

Budeš hrát se školním týmem?
Fatima:

Non so ancora, ci penserò

Ještě nevím, popřemyšlím o tom.
Carlos e Sara:

E’ tardi, noi andiamo perché la partita comincia, ciao Fatima

Je pozdě, my jdeme, protože zápas začíná, ahoj Fatimo.
Fatima:

Ciao ragazzi, vado anch’io

Ahoj lidi. já jdu taky.